Input your search keywords and press Enter.

Perforacije u Lazaretima

Nakon izvedbi u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, vrijeme je i za Perforacije u Dubrovniku!

U ponedjeljak 26.6.2017. u Lazaretima program započinjemo u 21 sat s jednom izvedbom koja je svoju premijeru imala na festivalu u Zagrebu – „Odjednom odasvuda“ Brune Isakovića i Mie Zalukar. U utorak 27.6.2017. nastavljamo s programom Noć performansa u kojemu sudjeluju Nina Kamenjarin, Stipe Gugić, Goran Ristić, Ana Zorica i Nikola Iskra.

Vidimo se u Lazaretima!

Izvedbe na Perforacijama su dio inicijative “Umjetnost dostupna svima” što znači da su ulaznice su besplatne, no potrebno ih je rezervirati e-mailom na: perforacije@gmail.com

26.6.2017.
art radionica lazareti # art workshop lazareti
Frane Supila 10
21.00
BRUNO ISAKOVIĆ i MIA ZALUKAR / Odjednom odasvuda 

Koautorski plesni duet Brune Isakovića i Mie Zalukar “Odjednom odasvuda” istražuje ukupnost utjecaja na (i)racionalne odluke i stanja te kroz pokret i susret dvaju tijela donosi spektar značenja i kvalitetu njihovog naboja na površinu. Satkani smo od svoje povijesti, naša su djela rezultat životnih iskustava, naših (ne)sigurnosti i osobnih stremljenja ka budućnosti. Odjednom odasvuda rastvara složenu strukturu naših odluka i kroz njihove procijepe pojačava vidljivost onoga što nije naočigled prisutno.

27.6.2017.
art radionica lazareti # art workshop lazareti
Frane Supila 10
21.00
NOĆ PERFORMANSA / sudjeluju: Nina Kamenjarin, Stipe Gugić, Goran Ristić, Ana Zorica i Nikola Iskra

NINA KAMENJARIN / Takt 0

Nina Kamenjarin se, kao umjetnica mlađe generacije, istaknula kao autorica sa zrelim promišljanjima u mediju performansa. Polazeći od osobnog iskustva, ona otvara širi socio-psihološki kontekst kroz humorističan, u nekim slučajevima čak i naglašeno ironičan način. Prema tome ona impresivno ukazuje na predodžbe nekih univerzalnih problema s kojima se suvremeno čovječanstvo suočava danas, kao što su pitanja vlastitog identiteta. Nina Kamenjarin će svojim performansom ukazati na pitanje nulte društvene tolerancije te će u izvedbu uključiti i samu publiku.

STIPE GUGIĆ / Konj sinjski

Kao osnovno polazište autor se koristi motivom konja, koji je simbol njegova grada, simbol visokih tradicijskih vrijednosti i mukotrpnog rada. Konji koji, unatoč širokim cetinjskim poljima, čame zatočeni u konjušnicama sve dok ih jednom godišnje ne provedu gradom urešene u najskuplje odore. Autor želi bit konj slobode, konj širokih prostranstava kako bi u potpunosti izrazio svoju ljepotu postojanja bez ikakvog ukrašavanja. Konj sinjski je ritual identiteta u kojem se student, koristeći fragmente iz vlastitog života, na metaforički način propitkuje: ‘Tko sam ja?’ Jesam li onaj koji su me naučili da budem? Ili sam onaj koji sam htio biti? Ili sam onaj koji sam poslan da budem, onaj koji uistinu jesam?’

GORAN RISTIĆ / Autoterapija

Hedonizam se definira kao težnja za zadovoljstvom koje je samo po sebi svrha. To upućuje na zaključak da je hedonizam čisto uživanje, zadovoljenje svih čula, stanje duha i svijesti u kojem vam prija sve što vas okružuje. Kada se kaže da je “hedone” grčka riječ za užitak, onda je tek načet vrhovni princip hedonizma. O kakvom užitku je riječ? Je li za njegovo postizanje neophodan novac ili krajnji ishod stvari koje nam serviraju na tanjur kroz svakodnevne reklame? Taj materijalni svijet vani je polje beskrajnih mogućnosti, iz kojeg u procesu opažanja stvaramo, tako reći kristaliziramo, našu poznatu materijalnu realnost. Upravo na osnovi tog materijalističkog praznovjerja i te materijalističke perspektive, koja model ljudskog tijela predstavlja kao stvrdnutu skulpturu, nastao je potpuno materijalistički terapeutski pristup. Rezultat su farmaceutski lijekovi i razne droge koje možemo nazvati čarobnim tabletama. Materije koje tijelo kroz različita čula ispoljava, kao posljedice neudobnih stanja, vraćam u unutrašnjost organizma da bih u njima uživao…

ANA ZORICA i NIKOLA ISKRA / Jesmo li napokon slobodni? 

Performans „Jesmo li Napokon slobodni?“ inspiriran je nizom fotografija koje je multimedijalni umjetnik Željko Zorica Šiš za potrebe izložbe nazvao „Napokon slobodni!“. Pet godina potom, Ana Zorica i Nikola Iskra pitaju se „Jesmo li napokon slobodni?“
Grupa Uplašene žirafe ponovo mašu oživljava fotografije: Za sudjelovanje na izložbi „Tužni tropi“, održanoj početkom svibnja 2012. u sklopu Queer Festivala u kustoskom odabiru André von Aha, Željko Zorica odlučio je prirediti niz od 9 crno-bijelih fotografija postavljenih u crne okvire.

Međugradska suradnja ostvarena za izvedbe programa u sklopu festivala Perforacije odvija se uz podršku Mreže izvedbenih umjetnosti.

Izvedbe na Perforacijama su dio inicijative “Umjetnost dostupna svima” što znači da su ulaznice su besplatne, no potrebno ih je rezervirati e-mailom na: perforacije@gmail.com

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *