Input your search keywords and press Enter.

Dubrovačka pijanistica Ivana Marija Vidović sve je više priznata međunarodno, a pogotovo kad je riječ o Italiji.

Prethodnog tjedna uspjehe je iznizala u vrlo prestižnim trima dvoranama na Jugu Italije, u Bariju, te u prekrasnoj Caserti u pokrajini Campagna. U Bariju je nastupila kao gost koncertne sezone Amadeus i to u salonu Mozart u samom srcu Barija, da bi odmah sljedećeg dana, u nedjelju 7. listopada nastupila u poznatom Teatro Forma kao gošća festivala ‘Non solo Jazz’ gdje joj se pridružio i japanski klarinetist Koji Miura a pod nazivom Parva Mundi. Bili su to koncerti na kojima se Vidović predstavila i kao pjesnikinja obrativši se brojnoj publici sa svojim stihovima posvećenima Dori Pejačević na Talijanskom jeziku, nakon što je izvela nekoliko minijatura iz Pejačevićevog klavirskog opusa.
Uz solo na klaviru i stihove, glazbeni dio je bio sačinjen od djela Debussyija kao svojevrsni homage velikom francuskom impresionisti obilježavajući tako 100-godišnjicu skladateljeve smrti u Parizu 1918. godine. Debussyija su pratila i djela Ginastere, Liszta (solo klavir), Satieja, Ravela duo je koncerte zaključio izvedbom izbora skladbi za ovu formaciju argentinca Astora Piazzolle. Svaki od koncerata izmamio je burni aplauz i ovacije, a posebno je za istaknuti recital Ivane Marije Vidović kojega je održala u klaustru koji zaustavlja dah iz 1400.u Piedimonte Mantese u blizini drevne Caserte. Tu joj je, ushićen nastupom, lokalni priznati Talijanski pjesnik Carlo Pastore posvetio iste noći i svoje stihove u kojima je iskazao svoje oduševljenje i poštovanje.

Source: Gazzetta di Mezzogiorno Bari, Corriere della Sera Bari
Fotografije privatni album

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *