..... |naslovnica|postavi dubrovnikportal kao početnu stranicu|spremi dubrovnikportal u favorites|
 
danas u gradu
 

Uključite se u Pretraživač privatnog smještaja
|povecaj velicinu slova | smanji velicinu slova|
Dvije plesne izvedbe LOVE WILL TEAR US APART & BOYS DON'T CRY de facto



ARL vas poziva na dvije plesne izvedbe u Lazaretima:
 
De facto LOVE WILL TEAR US APART / BOYS DON'T CRY


koncept: Saša Božić
koreografija: Petra Hrašćanec i Saša Božić
izvedba: Petra Hrašćanec, Marko Jastrevski
izbor glazbe: de facto
tonska obrada: Damir Šimunović
producentica: Štefica Bartolin
produkcija: de facto
„Love will tear us apart“, solo za Petru Hrašćanec, ujedno i  prvi dio trilogije posvećene odnosu plesa i specifičnog žanra pop glazbe, bavi se pitanjem vlasništva nad izvedbom u umjetničkom i socijalnom okviru. Riječ ljubav iz naslova, ali i odabranih pop-rock pjesama korištenih u predstavi, prenešena je u ljubav prema činu izvedbe.
Drugi dio trilogije, „Boys don't cry“ istražuje naslijeđe ženskih kantautorica iz razdoblja 60-ih godina prošlog stoljeća te s njima povezana pitanja ženskog identiteta na sceni i skrivenih političkih poruka koje takva glazba, i ples na nju, posjeduje. Ženski identitet u predstavi razložen je na glas i pogled, a vlasništvo nad njim raspravlja se kroz fikcionalnu biografiju plesačice Petre Hrašćanec, koja je na sceni uprizorena u formi dueta s Markom Jastrevskim.
Procedura obiju predstava je ista, izvođači „izvode“ plesne brojeve, dok u pauzama, saznajemo naoko nebitne detalje o nastanku same produkcije. U „Boys don't cry“ situacija se multiplicira, jer plesači imaju različite odgovore na zadane zadatke, dok sama dramaturgija predstave dovodi u pitanje unisonost na sceni, kreaciju plesnog identiteta i vlastitite plesne i osobne umjetničke povijesti.
Predstava “Boys don’t cry” razvijana je unutar međunarodnog projekta SPIDER  u Bruxellesu. Završni rad na predstavi “Boys don’t cry” realiziran je kroz radnu platformu ekscene, a u suradnji s Pučkim otvorenim učilištem Zagreb.

Projekt su podržali: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske te Grad Zagreb - Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport, Europska komisija EU Kultura 2007-2013.
www.defactoart.com

Iz kritika:
Njezina izvedba iznimno preciznih skokova, ali i odmaranja na zvučniku ili popravljanja vlastite bluze (Hrašćanec je odjevena u crne muške hlače i sivu košulju, naglašavajući svjesni odmak od „ženstvenosti“ bosih nogu i raspuštene duge kose, kakva perzistira u plesnom teatru u rasponu od Isadore Duncan do Pine Bausch) pristaje nam pokazati procesnost svog plesnog razmišljanja, sva ona „nečista“ mjesta plesačke koncentracija u kojima se autorica pokreta dvoumi u kojem smjeru krenuti. Ta otvorenost, ali i diskretna virtuoznost njezina djela sama je po sebi pohvala „razmišljanju“ naglas te unikatnosti stvaralačkog postupka.
Nataša Govedić (Novi list)


 
Izvedbe se realiziraju u sklopu programa Scena Karantena Art radionice Lazareti.
Podrška: Ministarstvo kulture RH, Grad Dubrovnik, Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva



Nema komentara

|povratak| novosti |pošalji stranicu|izlistaj stranicu| komentiraj |

 

 

 


 

Zadnje novosti

nagradna igra

Uključite se u Pretraživač privatnog smještaja
Sva prava pridržana | © dubrovnikportal 2000. - 2006. | Suradnja | Pišite nam | Uvjeti korištenja | Impressum | laus cc | dubrovnikportal - staro izdanje | Vijesti RSS
Zadnja izmjena: 21.11.2014 u 13:40